Typ | Zbraň |
Stát | Volný |
prodejna | 12 za klip 36 skladem |
Proražení stěn | chudý |
Druhy požáru
- Primární
- Poloautomatická palba
- Rychlost střelby: 6,75 ran/s
- Další
- Střílí 3 náboje najednou
- Snížená přesnost
- Rychlost střelby: 2,22 ran/s
Poškození
Vzdálenost | Корпус | Hlava | Nohy |
---|---|---|---|
0 - 30 m | 26 | 78 | 22 |
30 - 50 m | 22 | 66 | 18 |
Classic je pistole, kterou obdrží všichni hráči při spawnu.
Ve srovnání s většinou ostatních zbraní způsobuje Classic mizivé poškození. Jeho neexistující cenovka ho však činí účinným pro kola, ve kterých si hráč nebo tým přeje ušetřit kredity na pozdější kola.
Kvůli nízkému poškození vyžaduje Classic k zabití více ran než většina ostatních. Klasický hráč by měl zasadit dvě nebo tři rány do hlavy, 7 do těla nebo 8 do nohou.
Classic má alt fire (ve výchozím nastavení klikněte pravým tlačítkem). Vystřelí dávku tří výstřelů s mírným šířením. Díky této jedinečné mechanice je Classic velmi univerzální a vhodný pro krátké i střední vzdálenosti. Tato flexibilita mu dává výhodu oproti jiným sekundárním zbraním, které jsou obvykle vhodné jen na určitý dostřel. Například Shorty a Frenzy jsou životaschopné téměř výhradně na krátkou vzdálenost, zatímco Ghost a Sheriff se obvykle používají pro boj na střední vzdálenost.
Hráči používající Classic by měli používat alternativní palbu s opatrností, protože spotřebovává munici vyšší rychlostí ve srovnání s primární palbou zbraně.
Kůže
Avalanche Classic |
Závěrečná komorní klasika |
Galleria Classic |
Královská klasika |
Klasická pistole |
Imperium Classic |
Prime Classic |
Klasika Sakura |
Red Alert Classic |
Spline Classic |
Smite Classic |